[linux-ileri] Re: x question

---------

From: Eyup TEKIN (tekin@edakom.com.tr)
Date: Thu 31 Jul 2003 - 15:44:43 EEST

merhaba

sanirim problemi tam anlatamadim. iki sles7 makinenin x configi tam olarak
yok.baslangicta vga tanimadigi icin testi de gecemedi.

yani 2 sles7 makinedeki tam kurulumu tamamlanmamis kde yi direkt olarak rhas
makineden kullanmak istiyorum.

sles7 makinelerin hali hazirda calisan x leri yok.

su yapilabilir mi . iki sles7 makinenin vga lari problemli oldugu icin
x ayari yapilmadi hic.text girisli calisiyorlar.ama kde yuklu.

bu iki sles7 makinenin kde sini rhas in tt7 tty8 de calistirmak istiyorum.

display export ettim ama startx verince hatalar verdi.

iyi calismalar