[linux-ileri] Re: Kullanici dosya olusturma hakki?

---------

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@bursa-linux.org)
Date: Fri 25 Jul 2003 - 15:40:00 EEST

    Selam.
    Degisik platformlar bir sunucunun ortak bir dizinini kulan=FDyorlar (mac, p=
    c)ve=20
    her kullan=FDc=FDn=FDn bir diger kullan=FDc=FDn=FDn olusturdugu dosyay=FD e=
    dit edebilmesini=20
    ve ya silebilmesini gerektiren bir durum sozkonusu.
    Bu kulanicilar samba veya netatalk kullanicilaridirlar. biri samba kullanic=
    isi=20
    iken digeri linux kullanicisi. Guvenlik sorunu yok. ve her kullanicinin=20
    dosya yazma hakkini full olarak vermek istiyorum ama bir turlu tam sonuc=20
    alabilmis degilim. =20

    Yardimci olan arkadaslara tesekur ederim.

    Cum 25 Tem 2003 15:06 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz:

    =2D-=20
    Slackware 9.0
    Zafer BAHADIR
    Bursa Hakimiyet Gazetesi