[linux-ileri] Re: [linux-programlama] redhat 9 + qmail

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Fri 25 Jul 2003 - 00:11:37 EEST

    On Thu, 2003-07-24 at 14:45, Ozmen Emre DEMIRKOL wrote:
    > Slm. Oncelikle herkese kolay gelsin.

    Tesekkurler, size de kolay gelsin. Oncelikle iletilerinizi birden fazla
    listeye gondermezseniz memnun oluruz. Zaten bu konunun programlama ile
    de bir ilgisi yok.

> [...]
    > 7.3 e sorunsuz kurabilmistim. HATA;
    >
    > # make setup check
    > ./load auto-str substdio.a error.a str.a
    > substdio.a(substdo.o)(.text+0x43): In function `allwrite':
    > : undefined reference to `errno'
    > collect2: ld returned 1 exit status
    > make: *** [auto-str] Error 1
    >

    > hep bu tarzda. Butun paketþerde bu sekilde hatalar donuyor. sadece dosya
    > adlari farkli.
    >
    > Redhat 9 a qmail kuran var mi ? ya da bu sorunu nasil cozebilecegim
    > konusunda yardimci olabilir misiniz??? Simdiden tesekkur ederim

    google'a bakarsaniz, sizden once bu problemle karsilasmis pek cok kisi
    oldugunu gorebilirsiniz.

    Ya da http://tyskyshop.com/patches/patches.html adresinde Bernstein'in
    programlarinin glibc 2.3.1 ve uzeri surumlerinde calisabilmesi icin
    gerekli olan tum patch'leri bulabilirsiniz.

    Kolay gelsin.

    --
    Kemal M. Ergur <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com>
    GTK Bilgisayar