[linux-ileri] Re: oracle 9.0.1 ve gdb

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Thu 24 Jul 2003 - 22:33:01 EEST

    Selamlar..

    Solaris'in LWP'leri, Bizdeki thread kavramindan biraz daha farkli bir yaklasim diye hatirliyorum. Yani, pthread ile arasinda radikal farklar taa kokten basliyor. Dahasi bildigim kadariyla, thread'ten farkli olarak, process gibi isliyordu herhalde.. Kernel tabanli, tamamen ayrik bir surec/thread iliskisi. pthread ise aslen user space. Gerci Linux'ta kernel tabanli da olabiliyordu (?)..

    Solaris ile cok ugrasmadim. PEk tecrubem yok. Ustelik kafamda bir hayli karisik. yukaridakileri dogru biliyor/hatirliyormuyum acaba diye dusundum bir an..

    Saygi ve sevgiler..

    24 Jul 2003 18:44 EEST tarihinde yazmışsınız: