[linux-ileri] Re: Knoppix i harddiske kurma

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Mon 14 Jul 2003 - 01:57:07 EEST

    >Bilgisayarimda da SuSe 8.2 var, fakat pek memnun degilim. Niyetim
    >Knoppix i harddiskime yüklemek. Knoppix resmi aciklamasinda,
    >harddisk e kurulabilecegini ama bunun yerine piyasadaki diger
    >dagitimlardan birinin yüklenmesini öneriyor. Knoppix i harddiske
    >kuran var mi, varsa tecrübelerini ve karsilasilabilecek
    >problemleri söylerse sevinirim.

    root olma problemi disinda oldukca guzel.
    ama program eklerken zorlaniyorsunuz.
    knoppix kendi icinde bir butun olarak
    tasarlanmis. degisiklikler yapiyi gittikce
    bozuyor. ben notebook uzerine knoppix
    kopyaladim, cunku diger ayarlarla ugrasmadan
    herseyi yapabilecek bir OS lazimdi acil olarak.
    (mandrake de olabilirdi ama denedim,
    hem yavas oldu hem de modemi tanimadi)

    Eger amaciniz gecici kullanmak (en azindan yeni
    versiyonu cikana kadar) ya da acil kurmaksa
    knoppix gayet uygun.

    ama uzun sureli bir cozumse aradiginiz, ya da
    vaktiniz varsa knoppix yerine mandrake, debian
    falan deneyin derim.

    saygilar.
    umut.