[linux-ileri] Re: kernel derleme sorunu

---------

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Tue 08 Jul 2003 - 19:19:50 EEST

    Selam,

    > Farketmez, Türkçeleştiririm ve belgeler.org'da yayınlarım. :)))
    > Bu kişisel birşey değil. Herkesin anlaması daha önemli, ayrıca özgün
    > belgeye de bağ veririm, böylece anlamayanlar Türkilizcesini de okuyabilir.

    Ben de pgp ile sifrelerim okumak istiyorsaniz bana key yollayin derim.
    sadece key yollayanlar acabilirler. Veya iyice crypted bir seyler
    yazarim orjinali de anlasilmaz boylece siz de Turkce ye ceviremezsiniz
    cevirseniz de hicbir anlami olmaz(zaten oyle oluyor ama :p) falan filan
    :)) Bilmiyorum ama eskilerden biri birgun bana soylese idi "birgun
    gelecek sen dokumanlar yazacaksin sonra biri cikacak bunlari Turkce
    yapacak ama sen Turkce yapilmis halini anlamayacaksin" diye hadi oradan
    derdim. Demek ki hayatta hersey olabiliyormus.

    Ben soyle notlar koyacagim dokumanlarin altina esasen

    Yazmis oldugum dokumanlarin Nilgun Hanim tarafindan yapilmis Turkce
    cevirilerini (Rusca yaziyorum ya) uygulamaniz durumunda sisteminizde
    olabilecek aksakliklardan sorumlu degilim. Bunun disinda dokumanlardaki
    bilgiler icin her sekilde benden destek alabilirsiniz.

    --
    |          |  Murat Koc
    |          |  Manager & IT Consultant
    |    FRONT |