[linux-ileri] Re: kernel derleme sorunu

---------

From: Eyup TEKIN (tekin@edakom.com.tr)
Date: Mon 07 Jul 2003 - 15:05:49 EEST

    merhaba

    default mode dan kastettigim cekirdek derlerken size 3 secenek sunuyor
    y/n/m

    anladigim kadariyle menuconfig den sonra cekirdegi derliyoruz.
    ve derleme isleminden sonra menuconfigde yapmamiz gereken bir islem varsa
    tekrar derleme islemi yapmamiz gerekiyor ? (sozlerim ne kadar dogru
    bilmiyorum)

    ayrica eger kernel derlemeden cekirdekte bir ayar yapmak istiyorsak o ayari
    "m" secenegi ile menuconfigde daha onceden secmis olmamiz gerekiyor ?

    benim kernel derlemedeki sorunum /boot a yazamama sorunu .
    fatal error veriyor.

    sles sistemi disketten aciyorum.makinada windows var disketi kullanmazsam
    otomatik windowsu aciyor.yani mbr a yazmadim bootu slesin.

    kendi yorumuma gore: kernel derlerken /boot diskette oldugu icin bunu
    bulamiyordu ve hata veriyordu bende lilo.conf a su satirlari yazdim

    boot=/dev/fd0 (diskette yazsin arasin diye)

    yine ayni yerde takildi.

    sorunum boot a yeni cekirdegi yazdirtamamak gibi bir sey olsa gerek.

    su an sles7 i production env icin kullanmiyorum.test ortami icin kullaniyorum.

    ftp.suse.com da people dizinine .birsey cikaramadim.cok acayip isimli
    dizinler var.

    ilgilenenlere tskler.

    iyi calismalar