[linux-ileri] Re: Sendmail bir türlü yüklenmez oldu

---------

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tr)
Date: Fri 04 Jul 2003 - 18:58:32 EEST

    selamlar,
    /etc/resolv.conf dosyayi ile oynamis olabilirsiniz.Bir bakin dogru dns
    ler mi var.
    isterseniz bir de kayit ekleyin hostunuz icin /etc/hosts dosyasina.
       Bu arada bir yanlis anlasilma var galiba POP3 u mail almak icin
    kullanirsiniz mail gondermek icin ise smtp yi.
    Mail gondermek icin baska bir yerdeki smtp yi kullaniyorsaniz ve
    makinaniz posta sunuculugu yapmiyorsa sendmail'i calistirmaniz gerekmez.

    iyi calismalar
    saygi+sevgi+linux