[linux-ileri] Sendmail bir türlü yüklenmez oldu

---------

From: Ferruh Mavituna (ferruh@mavituna.com)
Date: Thu 03 Jul 2003 - 23:40:05 EEST

    RedHat 8.0 kullanıyorum updateleri tamam sayılır (gerçi sağolsunlar hergün bir
    şeyler çıkıyor ama);

    sendmail ve sendmail-client eskiden açılışta çok hızlı yüklenirdi. Artık çok
    yavaş yüklenmeye başladı. Neredeyse 1dk sürüyor.

    Yeni bir şey kurduğumu hatırlamıyorum, Sorun hakkında fikri olan var mı ?

    sendmail' i tamamen kaldırsam ne olur ? Mail göndermek için POP3 server
    kullanıyorum. Başka bir sorun oluşabilir mi. Mail göndermekten başka gizli
    faydaları da var mı ?

    --
    Ferruh.Mavituna
    http://ferruh.mavituna.com