[linux-ileri] Re: kernel derleme sorunu

---------

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Thu 03 Jul 2003 - 17:09:34 EEST

    normal sartlarda SuSE dagitimlarinda kernel birazcik suse tarafindan
    oynanmis oldugu icin derlemede sorun cikar. Bu konuda en iyi download
    adresi ftp.suse.com altinda people linklerini incelemeniz mutlaka orda
    bir dizin altinda suse tarafinda yapilan patch li kernel bulma sansiniz
    olabilir

    Murat Gezer
    murat.gezer@linuxdonanim.com
    http://www.linuxdonanim.com