[linux-ileri] kernel derleme sorunu

---------

From: Eyup TEKIN (tekin@edakom.com.tr)
Date: Wed 02 Jul 2003 - 16:53:32 EEST

    mrb

    sles7-2.4.7 sistemde kernel derlemek istiyorum. kernel.org dan

    2.4.21 i cektim.

    http://www.linux.org.tr/belgeler/kernel/kernel.html

    dokumani takip ettim.

    menuconfig den sonra hatalar vermeye basladi.

    lilo yu yukleme calistim. fatal error uyarisi aldim.

    sormak istedigim

    -menuconfig ayarini yapmak istemiyorum.kerneli derledikten sonra yapmak
    istiyorum yada default m(module mode) olarak tum configleri ayarlamasini
    yapmasini istiyorum.bunu yapmanin bir yontemi var mi ? ya da dusundugum dogru
    mu.

    bir nevi kernel i derledikten sonra menuconfig ile ayar yapmak
    istiyorum.cunku sorunum menuconfigden sonra basliyor.

    daha once minix icin programlama yaparken kernel derlemistim ama ilk defa
    bir linux surumunu upgrade edecegim.

    kernel derlememdeki amac asus anakartimda sis chipsetli bir sound card
    var.onu calistirmak.

    iyi calismalar