[linux-ileri] Re: veritabani karsilastirmasi

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Tue 01 Jul 2003 - 17:55:52 EEST

    On Tue, 1 Jul 2003, Ümit TOPUZ wrote:

    > SQL worm için MS 6 ay öncesinden yamasını çıkarmıştı. Suc MS da mı?,
    > updatelerini düzgün yapmayan da mı ?

    Suc, Microsoft'ta! Cikardigi ilk guncelleme sorunu cozmemis; kimse de
    bunun farkinda degil. Akabinde olay patlak verince yine bir yama cikardi
    ama o da sorunlu idi; sonrakinde tutturdular.

    Pardon, suclu MS urunlerini kullananda aslinda.

    > Linux uzerinde çalışan programlar için yama çıkmıyor mu ? bunları
    > yüklemezseniz ...

    14 dakika icinde cikan ve "calisan" yamalardan bahsediyoruz sanirim.
    Lutfen bu ikisini karsilastirmayalim. Bir de her yama illaha guvenlik
    acigini kapatacak diye birsey yok.

    Az once bir universitede ogretim gorevlisi olan eski bir arkadasimdan
    e-posta aldim ... ilgisiz bir e-posta idi; 1 yildir da gorusmuyorduk.
    Baktik arastirdik virus bulasmis makinesine. Hayatimda belki de ilk kez
    MS'in bir yararini gordum; sistemine bulasan virus sayesinde arkadasimla
    tekrar baglanti kurabildim. :)

    Saygişlar.

    --
    Devrim GUNDUZ