[linux-ileri] Re: veritabani karsilastirmasi

---------

From: Qmit_TOPUZ?= (utopuz@cizgi.com.tr)
Date: Tue 01 Jul 2003 - 17:54:19 EEST

    Bu konuda sadece aynı anda kaç kişiye iyi hizmet verebiliyor olmanın yanında
    yetenekleri de çok önemli. MySql ve MS SQL kullanıyorum. Diğerlerinin
    özelliklerini bilmiyorum. Ama bazen MySQL de Trigger,Store Procedure,view
    olmaması işimizi zorlaştırıyor. Aynı işi MS-SQL ile çok etkin şekilde
    kullanmak mümkün olabiliyor.

    SQL worm için MS 6 ay öncesinden yamasını çıkarmıştı. Suc MS da mı?,
    updatelerini düzgün yapmayan da mı ?
    Linux uzerinde çalışan programlar için yama çıkmıyor mu ? bunları
    yüklemezseniz ...

    Umit TOPUZ