[linux-ileri] Re: domain ve ip

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Tue 28 Jan 2003 - 10:39:44 EET

Merhaba,

28.01.2003, 02:43, Orkun "Phobos" BALCI wrote:
OPB> Network üzerinde bulunan 3 farklı makinaya internet üzerinden
OPB> isimleriyle ulaşmak istiyorum fakat elimde sadece bir tane ip
OPB> var. Bir örnek üzerinde anlatayım.
OPB> Tekrar söylemekte fayda görüyorum. Elimde sadece tek bir tane ip var.
OPB> Hangi programı kullanarak böyle bir yönlendirme yapabilirim?
OPB> veya başka yöntemleri varsa sanıl yapabilirim? Bu konuda hangi

Eger disaridan ic agdaki 3 makinanin farkli portlarina ulasmak
istiyorsaniz (ornegin biri web, biri posta, biri dns) iptables ile
yonlendirme yapabilirsiniz.

Yok tek IP adresinden icteki 3 makinaya birden ulasmak istiyorum
diyorsaniz benim bildigim bir cozum yok.

Makina adlari burada onemli degil, onlari sonra dns'ten
ayarlarsiniz.

sevgiler

--
 Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr