[linux-ileri] domain ve ip

From: Orkun \ (karatekid@softhome.net)
Date: Tue 28 Jan 2003 - 02:43:59 EET

Selam,
Network üzerinde bulunan 3 farklı makinaya internet üzerinden isimleriyle ulaşmak istiyorum fakat elimde sadece bir tane ip var. Bir örnek üzerinde anlatayım.

Bir domain satın aldık diyelim. Domain balci.com olsun. İç network üzerindeki 3 makinanın adı da orkun1, orkun2, orkun3 olsun. İç network'den orkun1.balci.com veya orkun2.balci.com veya orkun3.balci.com yazarak bu üç bilgisayardan birine ulaşabilirim. Fakat internet üzerinden orkun1.balci.com ve orkun2.balci.com 'u yazdığım zaman daha önceden makinalar için atadığım bu isimli makinanın üzerine gitmek istiyorum.

Tekrar söylemekte fayda görüyorum. Elimde sadece tek bir tane ip var.

Hangi programı kullanarak böyle bir yönlendirme yapabilirim? veya başka yöntemleri varsa sanıl yapabilirim? Bu konuda hangi howto ve dökümanları okumalıyım? Ayrıca öğrenmem gerekn neler var?

Teşekkür Ederim...