[linux-ileri] Re: /tmp altında quotaçalıştırmak?

---------

From: Kağan Coşkun (zomlak@hotmail.com)
Date: Fri 21 Feb 2003 - 16:34:19 EET

    Selam,..

    Bu tarzınızı pek de anlamdıramadım. Belki de uzun bir süredir söylemek
    isteyip de söylemediğiniz bir konu olmasından dolayıdır.

    Ama benim /'u ro olarak mount etmek gibi bir ulvi nihai bir amacım yok.
    Belki anlamışsınızdır ama zaten bunun mümkün olmaması üstüne buraya bir mail
    attım.

    Kızmayın ama o beş tane mailide siz atmışsınızdır herhalde! Belki
    bilgileriniz dahilinde benim sorunumun bulamadığım çözümünü biliyorsunuzdur?

    Peki bu listeye mail atmadan önce Quota-Howto yu okuyup da benim göremediğim
    kısım nedir dersem kabalık mı etmiş olurum?

    Bir de bazı düşüncelerim var. Bunlar içinde howto mu okumalıyım acaba?
    Gördüğüm hata mesajında ro mount edilemediği için sonuçların kesin
    olmıyacağı belirtiliyordu. Bana da mantıklı geldi. rw mount edilmiş bir
    partitionda da quota kullalabilir diye düşündüm teorik olarak. Yada ne
    biliyim partitiona yazabilecek processleri öldürüp bir süre de ... Gibi

    Kaan

    P.S. Yani sistemdeki partitionları değiştirmem gerek. Teşekkür ederim.

    >Selam,
    >
    >Simdi bunun ustune bir suru tartisma olacak tarz ile ilgili ama
    >dayanamadim artik.
    >
    >Cok sasiracaksiniz biliyorum ama Quota-Howto diye bir dokuman var.
    >Gercekten.
    >
    >Istediginiz butun bilgileri ne yapip yapamayacaginizi oradan
    >ogrenebilirsiniz. Ama oncesinde UNIX_and_Internet_Fundamentals Howto dan
    >baslamanizi oneriyorum. Boylece neden / dizinini ro mount etmemeniz
    >gerektigini hele tek partition sa ogrenmis olacaksiniz.
    >
    >Son olarak linux-ileri listesinde artik bu tur mailler gormesek cok iyi
> [...]

    The new MSN 8: smart spam protection and 2 months FREE*