[linux-ileri] Re: cekirdek ve turkce karakter

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Mon 22 Dec 2003 - 11:50:04 EST

    On Mon, 2003-12-22 at 18:39, Serdar KÖYLÜ wrote:
    > Selamlar..
    Merhaba,

    > Hayalleri gercek yapmak icin ugrasmak lazim.
    > Iste belki birisi bunu yapar, dagitimlar nasil gidip kernel patch vs.
    > yapiyorsa mesela, gidip belki pgsql patch'ta yapar. Neden olmasin ?
    > Sence becerilebilecek olursa adam gibi, bunun icin bir dagitim yapmaya
    > degmez mi ?

    Deger tabii, ama bunu legal yoldan yapmak gerek. Populer ve yaygin
    kullanici tabanina sahip uygulamalar kendi istekleri ile GConf
    kullanmaya gecmeli.

    Aksi takdirde her yeni cikan CVS surumunde patch uygulamak, derlemek,
    paketlemek; her proje icin ayri ayri, gereksiz efor kaybi olur.

    Yapilacak is bu kadar cokken, boyle birsey yalnizca luks olur;
    konfigurasyonun nerede durdugu yada ne zaman etkin oldugu onemli degil;
    uygulamalarin once CALISMASI ve ise yaramasi gerek :-)

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part