[linux-ileri] Re: cekirdek ve turkce karakter

---------

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Mon 22 Dec 2003 - 05:22:39 EST

    > Selam,

    > Murat Koç yazdıklarından anladığıma göre bunu pek ala gerçekleştirebilir.
    > Çekirdek yazarları arasında yerelleştirme desteği veren olarak sizi
    > görebilir miyiz Murat Koç? Belki çekirdek bu özelliğiyle 3.0 oluverir :)
    > Çekirdeği yerelleştirilebilen ilk ve tek işletim sistemi!!!

    Murat Koc pek ala bunu gerceklestirebilir. Ama Murat Koc cekirdek
    yazarlari arasinda yerellestirme destegi veren tabir yerinde ise tek
    "salak" olarak bilinmek istemez :)

    Bu yuzden beni goremezsiniz :)

    --
    |          |  Murat Koc
    |          |  Manager & IT Consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part