[linux-ileri] Re: linux + cluster

---------

From: Ozmen Emre DEMIRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Fri 19 Dec 2003 - 03:54:28 EST

    neyi cluster yapmak istiyorsunuz. bu onemli. file sistem mi, herhangi
    bir deamon mu?
    ben mosix i onerebilirim. file sistem ve islemci paylasimi icn ideal.
    beawolf da var ama bence biraz karisik ve cok buyuk bir sistem
    kurmayacaksaniz gereksiz.

    www.mosix.org
    www.openmosix.org adreslerinden faydalanabilirsiniz.

    ozmen demirkol