[linux-ileri] DIKKAT : Win'deki GPL DC++ da bile bir seyler var ! Yakalandim !

---------

From: ATILIM BOY (boyatilim@yahoo.com)
Date: Thu 18 Dec 2003 - 04:21:47 EST

    Selamlar, bu sabah ofise geldigimde beni cok
    sasirtmayan (WIN yuzunden) bir sey oldu ama birazda
    sasirdim (GPL olan bir yazilim yuzunden), yoneticimize
    bir mail gelmisdi. USA'dan W-a-r-n-e-r B-r-o-s.
    Entertainment Inc.'den. Konu "M-a-t-r-i-x
    R-e-v-o-l-u-t-i-o-n-s" isimli avi filmlerin Win de
    calisan DC++ ile cekmem konusunda.

    Mail'de bunun suc oldugunu Hukuki haklarini vs. vs.
    yazmislar, yaptirimlarini falan da.

    Mail'de kullanilan bilgisayarin bilgileri user
    bilgileri de var asagidaki gibi 3 tane;

    Infringement Detail:
    Infringing Work: Matrix Revolutions, The
    Filepath: f:\film\
    Filename:
    The.Matrix.Revolutions.(TCR).DivX.TS.DaDuck.avi
    First Found: 17 Dec 2003 04:52:18 EST (GMT -0500)
    Last Found: 17 Dec 2003 04:52:18 EST (GMT -0500)
    Filesize: 83,441k
    IP Address: [IP'lerimizden biri]
    Network: DirectConnect
    Protocol: DirectConnect
    Username: [Kullanici Ismi]

    bu bigileri ya Win'den cektiler yada DC++ baglandigi
    Server'lardan (Hub'lardan)...

    Yani benim anladigim eger Win'den cektilerse win'de
    calisan GPL'ler bile malesef sistem yuzunden guvensiz
    durumda ! Bu konuyu savunmuyorum film cekme olayini
    ama konu o degil.

    Biraz arastirdim bir kac kisiye dava acariz falan
    demisler. Turkiye'de.

    Bilginize...

    =====
    ATILIM BOY