[linux-ileri] Re: NT 4.0 'dan RedHat 8.0 'a gei?

---------

From: Emre Pars (emre@parstr.net)
Date: Thu 18 Dec 2003 - 04:18:01 EST

    Merhaba
    networkunuzdeki clientlar nedir?
    orn. XP var mi? XP orani fazla ise bence XP 'de service pack 2 cikmasini
    bekleyin derim. cunku Windows XP ye sp2 yukledikten sonra Samba domain'e login
    olamama gibi bir sorun ortaya cikabilir.
    Ben Redhat 9 ile yaptigim denemeler sonucunda oldukca memnun kaldim.ciddi
    herhangi bir sorun ile karsilasmadim.
    karsima cikan tek sorun password degistirme ile ilgiliydi.
    onuda fazla arastirmadim.
    web uzerinden bu konu ile ilgili bircok dokumana ulasabilirsiniz.
    bir sorun cikarsa yardimci olmaya calisirim.
    Iyi calismalar
    Emre