[linux-ileri] Re: kernel hata devam ediyor

---------

From: Ozmen Emre DEMIRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Tue 16 Dec 2003 - 06:11:15 EST

    kernel a ekledim. acilis modules.conf da birsey yok. yani ici bos. diger
    acilis dosyaalri dediklerini hangisi. yani 2. derlemein ilk 2-3
    rebootunda bu sorun cikmadi daha sonra birdenbire yeniden basladi. bu
    arad sitem redhat 9 kernel 2.4.22.

    yeniden derleyip imaji atinca basta problemsiz dha sonra problem
    yapiyor. sabit olsa anlicam. ama bu garip. ugrastiigm sey ipvs yi de
    kapsadigi icin ethernet kartini kernel icine eklemeyi uygun buldum.

    yaniti olan varsa cok mutlu olucam

    ozmen demirkol