[linux-ileri] Re: Process QF=FDso-8859-9=3Fq=3Fbaz=FDnda?= bandwidth?ıÓFıso-8859-9?q?sınırlama?ı

---------

From: Serdar Koylu (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Tue 16 Dec 2003 - 05:47:39 EST

    Selamlar..

    Boyle bir sey var. Yani herhangi bir process'in kullandigi bant genisligini ayarlamaniz, priority vs. saglamaniz mumkun. Birisi bunu yapan bir user space tool yazmis. Ben kullandim, ise yarar gibi gorunuyor...

    Biraz sonra size linkini vs. veririm. Su an makinem yanimda yok. Ama google'da arayarak bulabilirsiniz. Bende makinemin basina gidince size daha fazla yardimci olmaya calisirim saniyorum..

    Saygi ve sevgiler..

    16 Dec 2003 10:41 EET tarihinde yazmışsınız: