[linux-ileri] Re: cekirdek ve turkce karakter

---------

From: C.Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Wed 03 Dec 2003 - 09:25:15 EST

    Açık kaynak kod olayına karşı değilim. Üzerinde çalıştığımız sistem de açık
    kaynak kodlu olabilir/zaten olacak. Cin, yakinda RedFlag ile ovunecek,
    Almanya SuSE ile ovunmedi mi ? Ya Mandrake ?

    Bizim neyimiz var ?
    RedFlag, cekirdege kadar neden Cince ayarlandi, uyum saglandi ya da bu yonde
    ozellestirildi ? ya da her neyse, uykusuzluktan tam olarak ne diyecegimi
    bulamadim :)

    Proje acik kaynakli olsun, Mr.Ms.Miss ya da her neyse Brown ailesi de bize
    destek olabilirler. Bir problem yok. Biz de cesitli ortamlardaki projelere
    destek verebiliriz. Buna da evet! Fakat biz de birseyler ile gururlanalim.
    Turkiye'deki tum universitelerde Mandrake ya da SuSE kullaniliyor demeleri
    (belki ileride...) benim hosuma gitmez, beni gururlandirmaz. Keske Gelecek ,
    Turquaz vs... olsaydi da onlar kullanilsaydi.

    Neden fransizlar ya da almanlar bir yerlerini sikarak ugrasiyorlar ?
    Almanlar Munih'te MS'e ne yapti ? Daha neler yapacaklar ? Neden Mandrake
    kullanmiyorlar ? Neden kalkip Slackware ya da Debian'a destek vermiyorlar da
    ille de SuSE diyorlar ?

    Ayrica bu biraz da his meselesi, anladigim kadariyla siz "hissetmiyorsunuz"
    ve bu durumda da fazla soze gerek kalmiyor.

    Hoscakalin...

    Not: linux-ileri konusu olmaktan cikarak sanirim sohbet/tartisma ortamina
    dondurduk mesajlari... bundan oturu rahatsiz olan arkadaslar varsa
    kusurumuza bakmasinlar.

    C.Hakan POLATKAN
    Programmer, IT Department PM
    hakanpolatkan@efsanelinux.org