[linux-ileri] Re: merhaba

---------

From: Eyup TEKIN (tekin@edakom.com.tr)
Date: Wed 06 Aug 2003 - 11:41:38 EEST

    merhaba

    aslinda kurulum yaparken paketleri kendim sectim.paket isimlerini yazarsam
    kocaman bir liste ortaya cikar.ornegin openssl icin security kisminda bir kac
    tane guncellemem mevcut.

    redhat guncellemeleri ayirmis 3 bolume.security , bug&fixes , enhancements
    diye.

    butun bolumlerde tarih siralamasi son guncellemelerden ilklere gore.

    ben sondan baslayarak sistemde kurulum olup olmadigini kontrol ederek sirayla
    mi hareket etmeliyim ?

    ornegin->1- openssh in agustos 2002 deki guncellemesini yaptim. mart ve mayis
    2003 deki guncellemlerini de yapiyorum.

    ya da 2-listede en ustten asagiya dogru ilerliyorum openssh in mayis 2003
    deki guncellemesini yapiyorum.digerlerini yapmiyorum

    hangisi dogrudur ?

    sunu yaptim.kernel.e25.src.rpm i sisteme yukledim.bug&fixes dan.ama security
    kisminda karsima kernel.e12.src.rpm ve kernel.e16.src.rpm cikti.

    eskiden poweroff ile kapattigim sistemi su an kapatamiyorum.
    guncelleme islemi icin redhat in bir dokumani var mi ? ya da listesi. kernel
    guncelleme durumundaki gibi bir durumla karsi karsiya kalmak istemiyorum.

    iyi calismalar