[linux-ileri] Re: merhaba

---------

From: Görkem Çetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Tue 05 Aug 2003 - 11:51:47 EEST

    > redhatte paketleme guncellemesi yapmak istiyorum.listede ayni paketin
    > farkli tarihlere ait guncellemeleri var.son tarihli guncellemeyi yapmam
    > yeterli olur mu ?

    Merhaba

    Hangi paketi güncellemeyi istiyorsunuz? Eğer güncelleyeceğinzi paket
    diğerlerine bağımlı ise nadiren de olsa bu durum sorun çıkartabilir. Bu,
    Red Hat tarafından da özellikle belirtiliyor. Böyle bir durumda önceki tüm
    güncellemeleri yapmanız öneriliyor.

    Güncellemek istediğiniz paketi öğrenebilirsek, bir sonuca varabiliriz.

    Kolay gelsin
    Görkem