[linux-ileri] Re: iptables

---------

From: nurullah sarkbulbulu (nurullah_sarkbulbulu@yahoo.com)
Date: Tue 29 Apr 2003 - 18:04:28 EEST

    --- Serdar Koylu <serdarkoylu@fisek.com.tr> wrote:
    > Selamlar..
    >
    > Sorununuz Layer 4 ile olduguna gore bunuda bu
    > seviyede cozmeniz uygun olur. Bu seviye malum
    > Application Level. Demekki size Layer 2/3 uzerinde
    > calisan IPTABLES degil, bu seviyede calisan
    > proxy'ler gerekli. squid gorunuyor aklin yolu
    > olarak.
    >
    > Squid'in neden calismadigi asil sorun oluyor bu
    > durumda. Eger squid'i neden kullanamadiginizi,
    > sorununun ne oldugunu soyleyebilirseniz, bunu
    > cozebiliriz saniyorum..

    Squid kullandığımız zaman kullandığımız program
    çalışmadı. Yetkililerle görüştüm bana bazı portları
    açmam gerektiğini söylediler. ör: 8881,8888 gibi bende

    http_port 8881
    http_port 8888 gibi satırlar girerek açmak istedim.
    aynı zamanda listede de sordum bu şekilde cevaplar
    aldım. Ama bir türlü çalıştıramadım. sonrada
    vazgeçtim.

    iptables ile böylebir sorun yok.