[linux-ileri] Re: RedHat Sysconfig.

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Tue 22 Apr 2003 - 14:45:53 EEST

    Bu konuda haklisiniz ama netfiltere yeni moduller eklemek icin kaynak =
    kodunu kullanmak zorunda kaldim. Zira Kendi source kodunda en ufak bir =
    modul ekledikten sonra modules_install kisminda hata verip duruyor =
    (belki module eklemesem bile bole yapiyordur). Sanirim baskalarida bu =
    sorunu yasamisti. Mecburen kaynak kodundan derlemek zorunda kaliyorum. =
    Eger kendi source unda neden hata verdigini bulabilirsem zaten ilk =
    tercihim o olur. Bu arada RedHat i yavas yavas slackware a falan =
    benzetmeye basladim galiba. Squid source iptables kernel hersey source =
    koduna donmeye basladi. rc.local sismeye basladi :o). Sysconfig =
    calismadigi icin gatewayi bile routinge elle girmem gerekiyor. Bu arada =
    kendi sourceu neden hata veriyor konusunda da bilgisi olan varsa almak =
    isterim
    Saygilar.