[linux-ileri] Re: RedHat Sysconfig.

---------

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Tue 22 Apr 2003 - 14:21:40 EEST

    On Tue, 2003-04-22 at 14:14, Gürkan KARABATAK wrote:
    > Selamlar
    > RedHat 7.3 uzerinde varolan kernel-2.4.18.7x uzerinde kernel 2.4.20
    > indirip kurdum. Hersey normal ancak sysconfig islevini yitirdi.
    > Network-scripts ler calismiyor. Loopback dahil tum interfacelere
    > ifconfig ile ip atamam gerekiyor bunun sebebi ne olabilir?.

    Merhaba,
    Nedenini bilmiyorum ama bir oneride bulunmak icin yazmaya karar verdim.
    RedHat kullaniyorsaniz RedHat tarafindan saglanan RPM'ler disinda kritik
    yazilim guncellemesi yapmamalisiniz. RedHat'in 7.3 icin en guncel
    kernel'inin 2.4.20 olmadigini da tahmin ediyorum ama eger illa en yeni
    kernel'a ihtiyaciniz varsa guncel RH surumune cikmayi denemelisiniz.

    Gecen hafta RH8->RH9 ve dun de RH7.3->RH9 guncellemeleri yaptim kendi
    bilgisayarlarima... Hic sorun cikmadigi gibi pek de guzel oldu, size de
    tavsiye ederim.

    selamlar, iyi calismalar.

    --
    Burak DAYIOGLU
    Phone: +90 312 2103379      Fax: +90 312 2103333