[linux-ileri] Re: tuhaf bir hata

---------

From: Baris Metin (baris@metin.org)
Date: Sat 19 Apr 2003 - 19:23:17 EEST

    Selamlar,
    Fri, Apr 18, 2003 at 11:03:00AM +0300 , Güray SATICI :
    > Ya arkadaslar
    > bu mevzu biraz uzamadi mi sanki ???
    > herkes makinesinde deneyip hata var mi yok mu seklinde fikir belirtiyor ama ..
    > kimse bu sorunun neden olabilecegi hakkinda her hangi bir fikir ortaya koymuyor ..

    Aksine bu sorunun Bash'den kaynaklandigi konusunda Burak Hoca ile
    hemfikir olduk. Benim kisisel gorusum ise RH'nin bir yamasindan dolayi
    sorunun kaynaklandigi yonundeydi. Buyuk bir ihtimal ile kaynak koddan
    derlenen bir bash ile bu sorunu yasamazsiniz, bana gore.

    Yamadaki sorunun nasil bir sorun oldugunu ve cozumu icin bir yamayi ise
    RH'yi kurduktan sonra elde belki edebilecegimi soylemistim. Yalniz
    cd'deki bozukluk nedeni ile sistemime RH kuramadim. Belki (benim
    suphelendigim) interpreter-..patch'i uygulamayarak birileri RH9'un
    source rpm'ini derler ve sorun hakkinda bilgi verir diye umit ediyorum.

    > siraylar tum surumlerde deniorsunuz ama ..
    > nedir neyin nesidir bilinmior ...

    En azindan nerden kaynaklandigi biliniyor.

    > benim fikrimce bu mevzuyu fazla uzatmamak daha iyi olucak gibi ...

    Neden ?

    > kimseyi kirmak .. bozmak ... pirelendirmek istemem ama
    > yani gereksiz gibi gorunuyor bu mevzu ...

    Ben bu sekilde dusunmuyorum.

    iyi calismalar,

    --
    Baris Metin