[linux-ileri] Re: tuhaf bir hata

---------

From: Güray SATICI (guray@uludag.edu.tr)
Date: Fri 18 Apr 2003 - 11:52:36 EEST

    Ya arkadaslar
    bu mevzu biraz uzamadi mi sanki ???
    herkes makinesinde deneyip hata var mi yok mu seklinde fikir belirtiyor ama ..
    kimse bu sorunun neden olabilecegi hakkinda her hangi bir fikir ortaya koymuyor ..
    siraylar tum surumlerde deniorsunuz ama ..
    nedir neyin nesidir bilinmior ...
    benim fikrimce bu mevzuyu fazla uzatmamak daha iyi olucak gibi ...
    kimseyi kirmak .. bozmak ... pirelendirmek istemem ama
    yani gereksiz gibi gorunuyor bu mevzu ...