[linux-ileri] ekran korumasi

---------

From: EMRE OZENSOY (emre.ozensoy@isbank.net.tr)
Date: Thu 17 Apr 2003 - 12:11:30 EEST

    kmail surekli acik biraktim yani ben islerimi yaparken bir taraftanda mailler
    geliyor ve uyari pop up menusu cikiyor fakat dun arkada calisan ekran
    koruyucusunu acik unuttum ve uzun bir sure makinaya dokunmayinca ekran
    koruyucu devreye girdi daha sonra mail geldigini gosteren pop up uyarisi
    cikti ben maillerime bakmak isterken malesef bir de ne goreyim hicbir tus ve
    klavyedeki calismazken ekran koruyucuda hala acik kisacasi istem
    kilitlendi.bunu merak ettim ve bugunde aynisini denedim.sonuc yine ayni..
    sorun sizce ne olabilir. orta duzeyde bir kullanici olarak bunu iszlerle
    paylasmak istedim..

    emre..

    Virus taramasi Vexira AV programi kullanilarak Is Net tarafindan yapilmistir.
    This e-mail is checked by Is Net against all known types of viruses using Vexira AV.
    Is Net'in en ucuz saatlik kullanim paketi Teneffus.Net'i ve en ucuz sinirsiz erisim paketi Taksitli Ekonet'i duymus muydunuz?
    http://www.isnet.net.tr/teneffusnet/
    http://www.isnet.net.tr/taksitliekonet/