[linux-ileri] dosya paylasimi/izinler

---------

From: utkuz@netscape.net
Date: Sat 12 Apr 2003 - 14:26:34 EEST

    selamlar..

    rh8.0 / dosya paylasimi hakkinda birseyler sormak istiyorum. KPPP uygulamasini user olarak da kullanabilmek istiyorum (root sifresini girmeden). bu yuzden usr/share/applications klasorundeki KPPP icin user, group, other yani herkes icin butun izinleri verdim. fakat yine benden sifre soruyor user olarak kullanmak istedigimde. isin ilginc yani herkesin calisitirabilecegi bir dosya oldugundan KSnakeRace uygulamasina da baktim. O uygulamanin izinleri KPPP ile ayni. Yani nasil oluyor da ayni izinlere sahip iki dosya icin biri sifre isterken digeri istemiyor.
    reel uygulama dosyasi /applications dizininde degil mi yoksa? bu konuda bana biraz yardimci olabilir misiniz?

    2- bu konuda (dosya paylasimi, users, groups..) iyi bir kaynak/dokuman adresi verebilir misiniz?

    Try AOL and get 1045 hours FREE for 45 days!
    http://free.aol.com/tryaolfree/index.adp?375380

    Get AOL Instant Messenger 5.1 for FREE! Download Now!
    http://aim.aol.com/aimnew/Aim/register.adp?promo=380455