[linux-ileri] Redhat 9 ' abi-sco, ReiserFS

---------

From: AHMET PEHLIVAN (aplinux@dominant.com.tr)
Date: Fri 11 Apr 2003 - 23:47:19 EEST

    Merhaba Arkadaslar
        iki sorum olacak;

    - Sco openser serverde derlenmis programları " modprobe abi-sco ; modprobe
    binfmt_coff " yazarak calıstırabiliyordum.
         Redhat 9 kurdum. 2.4.20 Cekirdeginde linux-abi modulu yuklu gelmedi.
    www.kernel.org 'ta 4.20 cekirdek icin patch yok. (
    pub/people/hch/linux-abi ) Ne yapmam gerekir?

    - Redhat 9'da kurulum sırasında niye file system olarak ReiserFS yok.
    Guvensiz bulundugu icin, kurulum sırasına alınmamıs olabilirmi?

               Fikri olan arkadaslardan yardım bekliyorum.... iyi calısmalar

    Ahmet Pehlivan