[linux-ileri] Re: 60 GB HDD ve linux

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 16 Sep 2002 - 12:39:20 EEST

Merhaba,

Sun, 15 Sep 2002 15:30:36 -0500 tarihinde "Turkay, Emre"
<emre.turkay@Vanderbilt.Edu> yazdi:

TE> Arkadaslar, boyle bir problemle karsilasan yada bu sorun hakkinda bir
TE> fikri olanlar yardimci olursa cok cok sevinirim. Sorun HD'den mi,
TE> linux'un bu HD icin destegi olmadigindan mi, yoksa HD'in benim makine icin
TE> cok buyuk olmasindan mi kaynaklaniyor oldugunu merak ediyorum.
TE> Makinemde sadece linux kurulu -olacakti, eger basarsaydim-. Bir windows
TE> kurulum CD'm olmadigi icin onunla deneyemiyorum...
UDMA problemine benziyor. Ana kart uzerindeki ide portlari ile hard disk
arasinda uyusmazlik da diyebilirsiniz.

Bu arada p166 bir makinanin bios'unun 60 gb'lik bir diski de dogru tanimasi
biraz zor. UDMA problemini atlatsaniz bile baska sorunlar sizi bekliyor.

Bence daha kucuk - 10 gb civari - bir hard disk kullanmayi deneyin o makinada.

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694