[linux-ileri] GnuPG

From: Çağlar Onu (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Sat 07 Sep 2002 - 16:42:02 EEST

Selamlar;
   Kafama bir iki şey takıldı ve sormak istedim fakat soruları hangi gruba
soracağımıda bilemedim o yüzden buraya atıyorum eğer yeri değil ise özür
dilerim!
  GnuPG nin Windows binarylerini yeni indirdim ve deneme fırsatı buldum
sorunların şunlar ;
1) Oluşturduğum anahtar ikilisinde yanlış hatırlamıyorsam public key'in
ASCII formatı için
"gpg --export --armor id > dosya ismi" komutu kullanıyordum yanlız ben her
giden mailima bu public key i attachment olarak yollamak için napmam
lazım(Kastım outlookta attach etmek veya signature olarak kullanmak değil,bu
işi yapan bir komut var mı?)
2)Oluşturulan public anahtar keyserver gibi bir yere yollamak için gerekli
komutu bulamadım Windowsda bu destek varmı acaba?(komut satırından)
3)Bana gelen public anahtarı, benim kendi anahtarım ile imzalamam işlemi ne
demektir , ne işe yarar , imzalamasam nolur ?
Saygılar
S.Çağlar Onur
web: http://www.biltek.tubitak.gov.tr
email: caglar.onur@tubitak.gov.tr