[linux-ileri] Re: boot disk olmadan !

From: Bulent Tas (bultas@ttnet.net.tr)
Date: Fri 27 Dec 2002 - 13:39:03 EET

Linux rescue ile başlayın. systemimage ile ilgili uyarıları dikkatle izleyin. systemimage diye bir dizinden bahsedebilir. systemimage'ye nasıl geçeceğiniz program uyaracaktır.
/ dizininde lilo -v komutu MBR'yi yeniden yazabilir. Sanırım çözülür. Başka yanlışlıklar var ise syn vb yapmanız gerekebilir.

Başarılar.

Bülent Taş