[linux-ileri] defunct cozum

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Wed 25 Dec 2002 - 00:12:26 EET

Merhaba,
Gecenlerde defunct olan processlerden bahsetmistim. sanirim=
 sorunu
hallettim.

Apache log dosyalarindan birisi ext2 file sistemimin 2 GB=
 sinirina
dayanmis. Loglara hic bakmamistim, ya da yanlis yerdekilere
bakmisim. Ne zaman birisi bu siteye girmeye calissa o site
acilirken bir anda kesiliyor ya da acilmiyordu. Tum defunct olan=

apache processleri de bundan kaynaklaniyordu diye tahmin=
 ediyorum.

Ilgili log dosyasinin ipini cekince defunct olan tek process bile=

kalmadi...

Paylasayim dedim..

Ve de soru:

2GB siniri EXT3 icin de gecerli midir? Degilse cozum nedir?

Saygilarimla.