[linux-ileri] Re: make symlinks dep + Re: vt8233 AC97

From: utkuz@netscape.net
Date: Wed 25 Dec 2002 - 00:08:55 EET

Selam

-1-

>make symlinks dep ise once
>make symlinks
>yap sonra da
>make dep
>yap anlamina gelir. Makefile icerisinde
>symlinks:
>seklinde tanimlamanin olduguna emin olun.

bash: make: command not found
diyor. bana ilginc geldi. bash klasorunde make komutu mu yokmus yani. nasil olur? (daha dogrusu olmaz?). bir adim geri gittik galiba.

-2-

>Kde nin arabirimi yerine normal olarak
>make menuconfig veya make xconfig kullanmanizi oneririm.

usul geregi ben de bu oneriye uymak isterdim fakat sanirim kurulum sirasindaki bir dikkatsizlik sonucu, login screen ardindan direkt olarak xwindow a geciyor ekranim. yani konsol da calisamiyorum ve bu ayarin nerden duzeltilecegini de bilmiyorum.

-3-

>Anlasilan kendi kernelinizi derlemissiniz. via82cxxx_audio modulunu ya
>kernel icerisine ekleyin, yada module olarak derleyin.

evet kendi kernelimi derlemistim. cunku islemcimi yanlis goruyordu ve cikarmak istedigim bazi moduller de vardi icinde. ve tipki bahsettiginiz gibi modulu de kernel icine eklemistim. fakat konfigurasyonu (-1- numarada gordugunuz uzre) tamamlayamadigim icin modul aktif olamiyor. yine de tesekkurler...

-4-

>selam,
>ayni sorun ben de var, bir cozum buldugunda bana da bilgi verirsen >sevinirim.
>sevgiler,

seve seve.
ama gerek internetteki arama motorlari sonucu ulastigim sitelerde/forumlarda gerekse linux linklerinden ulastigim forumlarda sadece ayni soruyu soran insanlarin sorularina ulasabildim! henuz cevap yok ortada. bulmak icin caba gosteriyorum hala. sonuca ulasinca buradaki herkesin bilgisine sunarim.

saygi ve sevgilerimle
Utku Uzulmez

Semen Calabar.......

The NEW Netscape 7.0 browser is now available. Upgrade now! http://channels.netscape.com/ns/browsers/download.jsp