[linux-ileri] Re: VB for Linux?

From: Cenk Gurel (gurelcenk@yahoo.com)
Date: Tue 24 Dec 2002 - 12:57:16 EET

Merhaba Enver Bey
cevabiniz icin cok tesekkurler
sanırım once ilk baslayanlar icin linux'a bakmalıyım
olayın temelinden baslamali...
isin acikcasi bu sorunla karsilastim karsilasali
linux a buyuk bir ilgi duymaya basladim

bu arada ben cozumu buldum
sandigim gibi once delphi ye sonra c ya cevrilmiyor
direk delphi ye kodlar cevirilip ondan sonra kylix ile
linux a uyumlu hale getiriliyor
ilginizi cekerse adres:
http://www.deluxsoftware.com/deluxintro.html

sizden bir ricam var
delphi ile linux a convert edilen bir proje
daha dogrusu birsekilde linux icin tasarlanmis
projeler her linux cesidinde calisabilirmi?
zamanizi calmak istemem
ancak bunu birine sormam gerekli
vb ile yaptigim bir internet projem var
ve bunu linux uzerinde shell hesabi alip calistirmak
istemekteyim
acaba linux a uyumlu hale getirirsem
shell hesabimda calisirmi?
yoksa linux dada bulunmasi gereken windowsdaki bazi
programlarin calismasi icin gerekli component tarzi
birseyler varmi?

cok tesekkurler tekrar

saygılar

cenk