[linux-ileri] Squid-wccp

From: Semih Üstü (semihustun@yeditepe.edu.tr)
Date: Fri 13 Dec 2002 - 13:14:52 EET

selam,

squid proxy server'i wccp destgi verebilmek icin anladigim kadariyla
kernel'a wccp destegi vermek gerekiyor.
kernel derledim fakat make dep yaptigimda ip_wccp.c'ye dair hata aldim. onu
da arastirinca ip_wccp.c'yi bulmak ve onu kendi kernelina gore derlemek ve
.o
ile biten bi dosya elde etmek gerekiyormus. simdilik burdayim. .
ip_wccp.c'yi indirdim fakat nasil ve hangi parametrelerle derlenecegine dair
fikrim yok.
boyle bir seyi daha once yapmis olan var mi? ya da herhangi bir network
modulunun nasil yuklendigini anlatan bir link. bu arada yaptiklarim dogru mu?
simdiden tesekkurler

iyi calismalar.

Semih Üstün