[linux-ileri] bios güncelleme ve smart kart programlayici

From: Cem Kanioz (cem@efes.net.tr)
Date: Wed 11 Dec 2002 - 13:03:45 EET

Merhabalar,

ilk olarak evimdeki makinamda yasadigim sorun su idi makina resetlendikden
hemen sonra tekrar acmaya kalkarsaniz hdd leri bulamiyo 10 sn kadar beklemek
gerekiyordu (anakart ASUS) sorunun biosun eski oldugundan suphelendim ve
guncellemey karar verdim ama asusun sitesindeki guncelleme programi dos
altinda calisiyordu gerci onu kullanarak biosu tam 10 version ustune
guncelledim sorunu cozdum ama bu isi linuxda yapan bir program komut felan
varmi bildiginiz

ikinci olarak com porttan calisan smartkart programlayicisi icin tum
smartkartlari destekleyen bir software varmi bendeki programlayici multipro
windoze altindaki softwari kartlari otomatik taniyor oyle bir lux linuxdada
mevcutmu link verebilirseniz cok sevinirim
not: Elimdeki programmer: multipro

Saygilarimla

Cem Kanioz

 Virus taramasi yapildi. Scanned for Viruses. [11/12/2002 - 12:56]
 http://www.efes.net.tr/efesnet/viruschecker.html