Re: [Linux-guvenlik] elektirik kesintilerini sms olarak almakistiyorum

From: Cem Kamil Kulekci (avorsi@gmail.com)
Date: Sat 20 May 2006 - 17:14:04 GMT

Merhaba

2006/5/20, Aykut YILDIZGORUR <aykuty@tepemobilya.com.tr>:
> Merhaba,
>
> aslında web ustunden(gsm modem kullanmamak icin)atmayı dusunmustum ama Türkiyedeki web servisleri mesaj ekranına girmek icin resimde gorunen karakterlerin kodlanmasını istiyor. Bu durum da, web ustunden mesaj atmayı cook zorlastırıyor. seri port ustunden cep telefonlarını kullanabilen bazı programlar buldum. bu programlar cep telefonu uzerınden mesaj atabiliyorlar ama bundada soyle bir sorun var; 1-) ups programıyla bu programı konusturabılmek 2-) serverın arkasında takılı olan komık bır cep telefonu :).

UPS ile ilgili kısmı nasıl halledebilirsiniz bilemiyorum ama bildiğim
kadarıyla Türkiye'deki GSM şirketleri özel bir çözüm sunuyorlar bunun
için. Reksnet firması ücretsiz olarak bilgilendirme hizmeti sunuyor
SMS aracılığıyla ve Telsim üzerinden bu işlemi gerçekleştiriyorlar
bildiğim kadarıyla.

http://www.reksnet.com/smsbilgi.php adresinde hizmetleri ile ilgili
bilgi mevcut. Eminim ki ayrıntılı bilgi rica ederseniz size yardımcı
olacaklardır.

Kolay gelsin

Cem