Re: [Linux-guvenlik] Broadcast Bloklama

From: Mustafa ÖZBAKIR (admin@suzertekstil.com.tr)
Date: Fri 10 Mar 2006 - 17:11:28 EET

Teşekkür ederim.Unuttuğum hatta düşünmediğim bir şeydi.iki ağ arasındaki trafiği kesebilirim ancak.Aynı ağ(switch) tekileri ise manage edilebilen bir switch sayesinde yapabilirim.Tekrar teşekkür ederim hatırlatma için.Diğer taraftan büyük düşünmemin bir anlamı yok 30 makinenin broadcasti gıdıklama bile yapmaz yane.