Re: [Linux-guvenlik] Broadcast Bloklama

From: Huzeyfe Onal (huzeyfe.onal@gmail.com)
Date: Fri 10 Mar 2006 - 16:54:15 EET

Merhaba,

broadcast tragini neden kesmek istiyorsunuz? Ayni aga bagli olan makineler
icin zaten kesemezsiniz.

Ag yapinizi daha detayli yazarsaniz sorunu tam olarak anlayabiliriz.

On 3/10/06, Mustafa ÖZBAKIR <admin@suzertekstil.com.tr> wrote:

> Merhaba;
>
> Ipf ile
>
> block in log quick from any to 192.168.10.0/24
> block in log quick from any to 192.168.10.255/24
>
> Broadcast trafigini en azından gateway üzerinde kesmeye
> çalışıyorum.Çalışıyorum diyorum çünkü trafshow kullandıgımda hala udp
> protokolu ile 192.168.10.255 e baglantılar goruyorum.Konu hakkında varsa
> çözüm/tecrübelerinizi paylaşabilirmisiniz?

Huzeyfe ÖNAL
---
First Turkish Qmail book is out! Go check it.
Duydunuz mu! Turkiye'nin ilk Qmail kitabi cikti.
http://www.acikakademi.com/catalog/qmail/