Re: [Linux-guvenlik] Qmail eklenti engelleme

From: Arda Çetin (arda@linux-sevenler.org)
Date: Mon 10 Apr 2006 - 23:04:05 GMT

Pazartesi 10 Nisan 2006 18:30 tarihinde, ozgur şunları yazmıştı:
> Merhabalar
Merhabalar,

> Şirketimizce MTa olarak qmaile geçeceğiz, şimdi test sürecindeyiz. Qmaili
> çok beğendiğimi söyleyebilirim, fakat mail eklentilerini engellemek için
> dahili bir yöntem bulamadım. Yani local bir conf dosyasını düzenleyerek
> vbs, com exe gibi zararlıeklentilerin alınmasını ve ya gönderilmesini nasıl
> engellerim.

qMailtoaster kullanmadığım için bir kıyaslama yapamayacağım ama onun yerine
qSheff'i [1] tavsiye ederim.
Eklenti engelleme anlatımı için bkz.
http://www.enderunix.org/qsheff/manual-en/book.html#CONFIGURATION

[1] http://www.enderunix.org/qsheff/index.php?sect=main&lang=tr

--
Arda Çetin <arda@linux-sevenler.org>
http://arda.linuxmarket.org

Talk is cheap, show me the code. ~ Linus Torvalds