[Linux-guvenlik] Qmail eklenti engelleme

From: ozgur (ozgurkk@gmail.com)
Date: Mon 10 Apr 2006 - 15:30:06 GMT

Merhabalar

Şirketimizce MTa olarak qmaile geçeceğiz, şimdi test sürecindeyiz. Qmaili
çok beğendiğimi söyleyebilirim, fakat mail eklentilerini engellemek için
dahili bir yöntem bulamadım. Yani local bir conf dosyasını düzenleyerek vbs,
com exe gibi zararlıeklentilerin alınmasını ve ya gönderilmesini nasıl
engellerim.

Not: qmaili qmailtoaster ile kurdum, yani anahtar teslim çözüm :D ... Zabiti
deneyeceğim ama bazı paketlere bağımlılığı var ve o paketlerinde bazı
programlar üzerinde değişiklik yapması gerekecek. şöyle basit bir çözüm
varsa bana yardımcı olabilirmisiniz..

Teşekkürler