RE: [Linux-guvenlik] sunucu güvenliği

From: Zeki Çatav (zcatav@isnet.net.tr)
Date: Tue 18 Oct 2005 - 16:04:01 EEST

Sal, 2005-10-18 tarihinde 14:34 +0300 saatinde, Vasfi UYSAL yazdı:
> Selam
>

> Hersey guzel hoş ama
> Donanım sartnamesi icinde isletinm sisteminin ne alakasi varki
> İsletim sistemi yazılım kısmına girmezmi ??

Merhaba,
Bu bahsi geçen işletim sistemi sunucunun üzerinde çalışacak olan OS.
Donanımın OS ile birlikte alınması düşünülüyor. Yazılım kısmı sadece
Hastane Bilgi Yönetim Sistemi olarak adlandırılan idari ve tıbbi
dataların işleneceği bölümü içeriyor ve ayrıca ihale ediliyor.

--
Zeki Çatav
http://kalpdamar.hekimi.com