Re: [Linux-guvenlik] sunucu güvenliği

From: Yaşar ŞENTÜRK (yasar@dijitaltek.com)
Date: Tue 18 Oct 2005 - 12:40:21 EEST

Merhaba;

Donanım ve işletim sistemini aynı şirketin üretmiş olması gerektiğini
hem de RISC işlemci olması gerektiğini belirttiklerine göre Sun gibi bir
şey arıyorlar. Ama Sun olamaz. Çünkü Solaris açık kaynak kodlu artık.

Kesinlikle Microsoft' tan bahsetmiyorlar. HP gibi bir şey olabilir.

İyi çalışmalar.

--
Yaşar ŞENTÜRK
http://www.dijitaltek.com/yasar