Re: [Linux-guvenlik] Internet'ten gelen tum dosyalarin guvenligi

From: İlker Erek Duran (ilker.duran@gmail.com)
Date: Mon 28 Nov 2005 - 17:08:18 EET

Merhaba,

Bu konuda daha önceden Squid + Dansguardian + ClamAV kullanmıştım.
Gayet başarılı çalışıyor. Dansguardian'nın bir adet eklentisi var bu işi yapan :

http://dansguardian.org/?page=extras adresinden bir linkle :
http://www.harvest.com.br/asp/afn/dg.nsf

Kolay gelsin...

--
İlker Erek Duran

On 11/28/05, Volkan Evrin <linux@karel.com.tr> wrote: > Merhaba, > > Ben de en kolay yolu secip listeye soru sormak istedim, ama bir yandan > da dokuman taramasi yapiyorum. Konu kendi adima acil oldugu icin liste > uyelerinin de fikrini almak istedim. > > Benim yapmak istedigim yerel agdan internete baglanan her kullanicinin > internet'ten aldigi dosyalari antivirus korumasindan gecirmek. Boylece > iceriye dosya olarak zararli bilgi giremeyecek. E-mail ve ekleri icin > bunu ClamAV+MailScanner ile hallediyoruz, ama dogrudan internet'ten > indirilen dosyalar basa bela oluyor. > > Bunun icin Squid-Proxy (transparent) aklima ilk gelen, ama gercekten > basarili uygulamasi var mi bilmiyorum? Tecrubesi olan, sistemi > kurmuslugu olanlardan ve/veya onerisi olanlardan yardim istiyorum... > > Iyi calismalar > > Volkan Evrin > > > _______________________________________________ > Linux-guvenlik mailing list > Linux-guvenlik@liste.linux.org.tr > http://liste.linux.org.tr/mailman/listinfo/linux-guvenlik > > >